Ajou University, Suwon - Reisverslagen van Peter Wouters - WaarBenJij.nu Ajou University, Suwon - Reisverslagen van Peter Wouters - WaarBenJij.nu

Ajou University, Suwon

Voor mijn bachelor International Business moet ik een half jaar in het buiten land studeren. Na de keuze hebben gemaakt om naar Korea te gaan heb ik mij ingeschreven voor Ajou University. Deze universiteit ligt 30km ten zuiden van de hoofdstad, Seoul. Ik zal hier voor 4 maanden vertoeven op de campus van de universiteit op een kamer met een andere international student. Wellicht trek ik ook nog wel eens de stoute schoenen aan en drink ik een klein biertje.

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2014

Einde.

13 Juni 2014

Boeddhisme

05 Juni 2014

Een week in het paradijs

26 Mei 2014

Discipline

20 Mei 2014

Waardering voor Nederland
Peter

Actief sinds 23 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12939

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Ajou University, Suwon

Landen bezocht: